PAKEJ RAWATAN ALTERNATIF LENGKAP EKZEMA

Mengikut kajian, rata-rata anak kecil mengalami ekzema. Ekzema ialah kondisi kulit yang kering dan gatal yang di sesuatu masa mengakibatkan lebih kurang 15 dan 20 peratus kanak-kanak. Ianya selalu ternampak buat pertama kali sebelum anak berusia dua tahun. Berita baik ialah kebanyakan kanak-kanak yang menghidap ekzema akan beransur pulih menjelang umur belasan tahun. Ekzema tidak dapat dipulihkan, tetapi boleh dikawal dengan rawatan yang sesuai.  Namun ada juga di kalangan dewasa yang masih mengalami masalah ekzema.

http://www.babycenter.com.my/a1045604/ekzema#ixzz2YQ8XXSlO


Berdasarkan pengalaman saya sejak 25 tahun, pelbagai rawatan yang telah diambil. Ada yang baik sementara, kemudian datang semula.  Perkara ini adalah normal bagi di kalangan pesakit ekzema. Selain daripada rawatan, pantang terhadap makanan perlu diteruskan sehinggalah betul-betul diyakini penyembuhannya.

Jadi di sini, saya ingi berkongsikan satu rawatan alternatif untuk masalah ekzema.


Set Lengkap VCO

Testimoni: Tangan saya waktu dulu. Malu je rasanye kalau nak berurusan dengan orang lain kan..

INGATAN:Bagi yang mengalami apa sahaja masalah kesihatan, dalaman perlu dijaga terlebih dahulu. 80% adalah dari dalaman. Hanya 20% sahaja luaran. Jadi rajin-rajinlah jaga kesihatan ye dengan makan makanan yang berkhasiat.

013-230 9692 (Stokis: Farizah)
Pembelian secara talian & boleh didapati di
-Timmy Outlet, No.15A, First Floor, Jalan SPU2,  Bandar Saujana Putra
-Asfa Cottage, Lot kedai jamu & produk kesihatan di luar PKNS, 
berhadapan dengan tempat letak kereta



0 comments:

Catat Ulasan